Public Sex



Det är någton alldeles speciellt med offentlig sex. Älskar att leka med tanken att någon kan se mig.
Jag blir konstigt nog otroligt avslappnad och kåt som ett djur av det. Många gånger har man stannat på gamla lands vägar, sprungit ut på en äng, rå knullat och sen åkt vidare. Gissa om övriga bilister tutar. De får sitt livs live show på väg till landet.
Minns speciellt förra sommaren då jag och min toyboy åkte till en badplats för att ta oss ett kvälls dopp. Badet ligger vid några klippor. Så vi la ut filtar på klippan, jag lade mig på rygg för att njuta lite av sista kvälls solen. Då han  plötsligt drar min bikini överdel åt sidan och börjar nafsa mina bröstvårtor, det satt två tjejer och en kille bara några meter ifrån oss. Dom blev ju naturligtvis chockade, men man såg att dom njöt av att se på. Jag blev ju hur kåt som helst och ville bara ha mer. Dom flyttade på sig och satte sig lite längre bort men fortfarande så att de kunde se. Och vi knullade som vi aldrig knullat förr. Folk i vattnet höll på att drunkna. Och det gjorde min toyboy också, fast i mina fittsafter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar den här bloggen :) Kan du/ni inte ge tips på gratis porrfilm på intrnet. Vill inte tanka ner. Utan sånt som man kan se på intrenet. Vore snällt :)

2009-05-18 @ 16:30:26
Postat av: Jonna

Kika in på sprutsugen.se , där har du massor med porrfilmer gratis!

2009-05-18 @ 17:55:32
Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga ut mer bilder på kukar? :)

2009-05-19 @ 17:13:44
Postat av: Benni Hill

Du är inte ett språkligt geni.

2009-05-19 @ 22:17:12
Postat av: SEXROOM.BLOGG.SE

DETTA ÄR EN SEXBLOGG! INTE EN SKRIVAR BLOGG!

2009-05-19 @ 22:53:17
URL: http://sexroom.blogg.se/
Postat av: benni hill

Du menar skrivarblogg?

2009-05-22 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0