Dagens Leksak For Him


Joanna Vibrating pussy and ass är som ni ser en leksak för honom. Den har 5 hastighets grader och är dessutom  vatten tålig.
Den har tighta kärlekstunnlar och  handmålade detaljer för en mer äkta look.
Många tycker att  hetro killar med leksaker är perversa och "bögiga". Medans var och varanann tjej äger inte bara en dildo utan det är analpluggar och klitoris stimulerare  i alla dess former, färger och storlekar. Det är så jävla fel att folk dömmer killar som använder leksaker för att stimulera sig själv. Vem säger att det bara är tjejer som kan använda sig av sexleksaker och vara "normal" Killar har ju samma behov som oss.

Jag fråga min kill kompis: Skulle du kunna tänka dig att använda en joana vibrating pussy and ass?
Han: Nej är du dum.
Jag: Varför?
Han: Att knulla något som inte är mänskligt är sjukt.
Jag: Men vi tjejer använder ju oss av dildo vi pullar med den vi inleder inte en relation med den.
Han: Men hur funkar en vibrating pussy and ass då?
Jag: Du använder  den istället för att runka,. Du stoppar kuken i den trånga fittan och så blir du som runkad av dess vibration. PLUS att du får använda analen också utan problem. (Hans tjej gillar inte analsex)
Jag: Tänk dig som lyxrunk, du behöver inte göra någonting själv.
Han: Men shit när du säger det på det viset skulle jag inte  banga på att prova.

Killar själva har fördommar mot leksaker som är gjorda för dem.Idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0